torsdag 25 februari 2010

viktor voxlin

är den som alltid får mitt hjärta att hoppa ett extra glädjeskutt, ja fast han befinner sig på andra sidan jordklotet vet han fortfarande hur han gör mig varm i -24 snöiga svergie!
såhär börjar han min morgon
Viktor:
varför finns det ingen gilla knapp som bara handlar om dej?
:D

ja vill inte gilla nån satans status eller nåt
r
räcker det inte med att bara gilla dej?!

sen kom vi på att eller ja jag tyckte att train - hey soul sister, ska bli våran låt

Viktor:
jag ska tänka på dej varje gång jag poppar den låten...
fast jag behöver inte den för att tänka på dig dock :D

Och till råga på allt så slutar han konversationen med

Viktor:
Jag har varit alldeles nere efter OS förlusten ! men det fixade du, tack Tuzz!
Japp viktor är min man, han ska jag kidnappa, så ingen annan kan få ta han ifrån mig, just nu är du alldeles för många mil ifrån mig men inte lika många ifrån mitt hjärta

Inga kommentarer: