torsdag 22 april 2010

but why

som jag är glad att jag inte äger några fönster just nu, my god vilken snöyra!
orka detta, blir så ledsen.
Menmen får hoppas att det inte lägger sig allt för länge.
snö är ju trots allt fint?
nä, vem försöker jag lura? åå sämsta!
Vi håller iaf på att göra om köket, målar små fina tavlor, ska lägga upp en bild snart,
sedan så blev det färgkrig haha

I helgen ska jag jobba utanför globen på Bounces sista dans föreställning, kommer bli sjukt kul & det bästa utav allt är att jag ska få umgås med mina två favorit pojkar Ia & nico, vilket radarpar, always in my heart!

Men först nu ska jag iväg & träna med fina Linda, sen ska jag städa & kanske måla lite, join me?

2 kommentarer:

victoria sa...

myyyyyyys

Anonym sa...

Är inte detta den bästigaste bilder ever elle!? //Becka