onsdag 19 maj 2010

00:38

vilken dag, är helt slut i huvud & kropp, det tar på krafterna att vara hundvakt kan jag lova, men mysigt är det!
Fick träffa fina vickytoria idag, det mådde min själ bra av, dessutom så kom frugan hem ifrån en tripp till karlstad , underbart! man vågar ju inte sova själv här, det är ju så stort.
Kommit hem ifrån världens mysigaste promenaden, det är så mysigt att vara ute & gå på kvällarna, hela staden lyser upp & man blir helt omsluten av den fräscha lukten..

Nu ska jag nog joina fina clara, hon ska sova i min säng inatt, det gillar jag, hon är mysig & bra på alla sätt..

ikväll är mina tankar kaos, hur reder man ut en sån här röra i huvudet, skönt om man bara kunde trycka på en knapp så ja vad ska hända då egentligen?

nu har jag inget mer vettigt att skriva.

-I've longed for your voice from the other side, I know you so well

Inga kommentarer: