måndag 17 maj 2010

du & tiden



så sjukt dålig uppdatering, i know inte bra alls!






Helgen har varit mysig på alla sätt & vis, har jobbat med comviq & med mig så hade jag simon & emil, vi hade det väldans trevligt trots värmeböljan i lördags.



Efter att vi jobbat klart stack emil vidare till sitt andra jobb medans jag & simon tog oss en mysig promenad genom ån till stadsparken hittade en underbar plats vid bryggan & bara njööt utav värmen sedan så tog vi oss i kragen efter en stund & promenerade till Hannes, söndag var lika skön inte lika varm dock men vi packa ihop lite smått & gott & åkte ut till Eriks stuga, ska föra över bilder.

nu sitter jag här & fördriver tiden, ( det gör jag med keanes nya skiva Night Train, sjukt bra faktiskt) väntar på att pappa ska ringa så ska vi äta middag helt tjocka familia, mooosigt! är dödshungrig nu, har bara ätit en macka & lite frukt

så hur mår ni? jag funderar på att gå tillbaka till http://atoossa.blogg.se/ bara så ni vet!




hemskt mysigt kort, ser ut som ett jättegammalt klassfoto!

1 kommentar:

victoria sa...

nej byt inte blogg. vi kan hotta upp denna istället tossis!!