tisdag 25 maj 2010

?!?!

yepp här sitter man ännu en tisdagskväll, vad fort tiden går!
Det är så viktigt att man lever i nuet, jag har så svårt för det har jag märkt, men livet blir så mycket mindre komplicerat om man bara tar en sak i taget & låter allt vila i Guds händer.

Jag har tänkt mycket på det ena & det andra, men jag kommer som alltid inte fram till något riktigt svar, det är lika bra att bara ge upp sina frågetecken, man kommer inte fram till något svar & allt annat runt om blir bara mer & mer suddigt.

kvällen till ära spenderar jag med min fina lista som jag bygger på, jag känner på mig att den kommer bli perfekt, just nu spelas The xx - crystalised , mums!

kanske man ska göra något vettigt som att städa eller måla om bordet?

Astair you're there and I'm still here I swear I'm so confused The signs you wear are making me Feel like I'm the one to lose

Inga kommentarer: