måndag 24 maj 2010

kaos


my god my god.. Kaos morgon, efter några timmars sömn krigar jag mig upp för att vara hundvakt åt tempelton, kommer dit & inser att dörren är låst? hittar ingen nyckel, försöker få tag på emma som är på jobbet utan att lyckas, ringer runt till hennes kompisar men ingen vet något, what to do? hunden måste ha mat & gå ut jag är helt hjälplös, emma om du läser detta, RING MIG!

annars har jag haft en fin helg, lugn & mysig, i fredags var det jobb i sthlm, fick med oss lite fint resesällskap, fick se Joshua Radin LIVE, my god, han tog andan ur mig. Sen så åkte jag hem lekte med lite folk sov så gott, vaknade till jordens finaste sol, solade löste lite korsord, skrev lite sen åkte jag ut till fia solade lite till där åkte hem städade somnade? haha kaos, sen fick jag mysigt sällskap, fick dock inte så mycket sömn haha, men that's life så söndagen var jag seg men tog mig upp gick till gymmet, sen så köpte vi en massa godis & kollade på film tills fåglarna började sjunga, sen lunkade jag hemåt & nu sitter jag här & är i ren panik!

nej nu måste jag lösa detta, om ni kommer på en bra lösning, var inte blyga, give me it!


My new favorit thing to do, Is wasting my time on a bum like you


Inga kommentarer: