tisdag 21 september 2010

ännu en gång



Ja men vet ni, imorgon är det onsdag!
wow denna vecka kanske går mycket fortare än jag trott, det ger jag tummen upp för.

Har så mycket tankar & känslor inne i mig som jag bara vill spy ut i ord men jag vet inte om jag borde blotta mig här, för hela omvärlden, kanske vill jag att alla ska se, för sanningen är den att jag blundar för den.
Men mitt i detta frågetecken så ser jag svaret, den är ganska klar ett stort utropstecken som jag borde acceptera men ändå väljer jag att vrida & vända på den dära eländiga frågetecknet, ( för tro mig mina vänner, det är SÅ lätt att vrida på det) så att det blir ett komma tecken, det är nog det jag behöver just nu intalar jag mig själv iallfall & just för tillfället känns det bra, men känslor är bara känslor & alla vägar till ett nej är så mycket svårare än vägen till ett ja så hur säger man nu igen det dära ordet nej & verkligen menar det? jag har tydligen glömt bort det.
Don't want nothing but you take it all

Godnatt

Inga kommentarer: