tisdag 7 september 2010

tjugo-i-nio

Har ni någonsin kännt att allt & ingenting existerar i din hjärna?
du vill tänka bort det , inte känna något, stampa på sin hjärna, säga åt den att sluta cirkulera runt runt & runt. har ni det? jag har det iaf, det är som att hur man än vrider & vänder på allt så åker inte vattnet ut ur kannan, det är ett stort lock som håller den fast, man vet att man kanske måste rena vattnet rensa ut det dåliga & inte försöka ta ut allt på en & samma gång, men mitt tålamod vill inte samarbeta med mig oftast. Helst skulle jag vilja ha ett facit på detta liv men det vore ju kanske inte så roligt att leva ut till det fullaste om man visste vad som komma skall?.

Jag vill bara ha smaken utav hallon, vanilj, honug & allt det goda i min mun igen, just nu är det bara en blandning mellan barr & peppar, vill bara hosta upp allt, lägga mig ner, ta tre djupa andetag vakna upp & se att vattnet äntligen blivit rent & känna den dära smaken utav hallon på mina läppar igen, oh hallon, vart tog du vägen? God knows how much I miss you.



Jag behöver dig mer än jag älskar dig & jag älskar dig faktiskt så mycket.

Inga kommentarer: