måndag 6 september 2010

MÅSTE!


jag är inte lika ledsen som jag ser ut på bilden, LOVAR!
ja hur mycket tror ni att jag hann med utav alla mina måsten? jomen några hann jag nog stryka över minsann, bra jobbat A!

tvätten sköt jag dock upp tills på torsdag, det ska nog bli mer ordning på mig då, på torsdag börjar mitt nya liv, ja ohja..
Har fått halsbränna nu på sistoende, sjukt jobbigt, den bara är där & bränner min hals typ, BORT ska den iaf.
Idag är det ju måndag eller ja bara en & en halvtimme kvar utav denna måndag ( tackar Gud för det) vet inte vad jag kommer lyckas åstadkomma denna vecka, måste göra en massa grejer, oh dom dära måsten, varför måste man? avskyr måndagar, då är det som sagt en massa måsten som dyker upp ifrån ingenstans! jaja jag ska sluta tjata om mina måsten, haha!
har ni några måsten denna vecka? klart ni har..

Inga kommentarer: