måndag 8 mars 2010

Dagens ilandsproblem!

Jag har en vana att alltid gå bakom min lilla
mini kiosk brevid mig när jag går hem, för jag har fått för mig att den vägen går fortare än att forsätta gatan längst ner så jag svänger av & går runt & varje gång så grubblar jag över att det där var ju inte direkt nödvändigt, det tar minst lika
lång tid om inte längre? Man kan ju inte tävla
om vilken väg som går snabbast ( mina
Vänner har en tendens att spela fult) det vore dessutom ganska patetiskt eller? Men jag har iaf hakat mig upp på detta, ja jag vet jag börjar bli galen, riktigt sinnessjuk, tänker alltid på allt, överanalyserar allt, tänker under, över, ifrån sidorna aldrig rakt fram! Men kanske att jag bara vill gå igenom dom mysiga husen men bara inte kommit till insikt om det ännu?
Aja min mamma brukar säga att dom som har såna hära tankar om precis allt är antigen supersmarta eller ja sinnessjuka man kan ju undra vilken kategori jag hamna i om den teorin stämmer.... ( jag ber inte om några kommentarer tack på för hand!)

- your fingers in my cookiejar! Gissa låten

Inga kommentarer: