tisdag 23 mars 2010

Sweet 21


Jag har som sagt världens finaste vänner på alla sätt & vis, igår när jag kom ifrån jobbet så blev jag först bjuden på sushi ( mums!!) sen så gick vi hem till mig där dom hade förberett fika och gjort så mysigt i lägenheten sen sjöng dom en allra vackraste sången i bästaste tonarten, allt detta för lilla mig? Åå jag blir alldeles lycklig när jag tänker på hur bra dom är! Tack vänner ni är ju för goa!

På torsdag ska jag till bror li jo & lilleman för att firas, det ser jag framemot!






Gissa vad som låg i gant påsen..

3 kommentarer:

clarice sa...

jag gillar smygreklamen för trendkvällenm haha

victoria sa...

jag älskar den.

victoria sa...

men asså ofta du inte gjort nåt åt ordverifieringen än. och ett popupfönster, tack! det ska vara lätt att kommentera miss tossi.