onsdag 24 mars 2010

What à wounderful world!


Vilken kvinna! Jag hoppa på bussen tidigare idag skickade iväg en biljett SMS innan men servern var ur funktion för tillfället, busscahuffören var väldigt bitter & bestämd jag skulle inte få åka med om jag inte kunde betala för mig, vilket är förståligt men hade inga lösa kontanter & smsbiljetten funkade ju inte, typiskt tänkte jag & hoppade av, då springer en kvinna längst bak ifrån bussen & säger har du inga pengar att betala bussen med, jag har en extra biljett du kan ta! Alltså, VEM gör så? Jag är helt överväldigad otroligt fint gjort utav henne, jag kunde inte tacka henne nog, så om du nu läser detta tusen tack du gjorde min dag!!

Senare vart det mys på på Ikea, vidare till onoff & biltema dn röda korset med
Lijo & lilleman alldeles jätte mysig dag!





Inga kommentarer: