onsdag 17 mars 2010

Titta

vilken fin notis jag hade uppe på datorn när jag kom hem, Clara you rock My world tack för så fina ord, vilka vänner man har va!


Hej min vackra vän med det vackra leendet..
Hoppas mötet var bra. Jag sitter nu här, och har gjort i caa 5 min o ska nu sticka igen hehe.
Mysigt att sitta här dock, det gör jag gärna igen.
Vi ses imorgon iaf, det ska bli alldeles trevligt.
Älsksr dej min vän, you're special, and dont blow it away on stupid things...
You life is too short and precious, always remember that when days feels though and low.
You fine strength in friends and in our father remeber that as well...

Oh well.. I'm off. Sov got vännen! Puuuusssss

Inte nog med det hon avslutade med en länk till låten thats what friends are for, jag avundas den som lyckas stjäla henne hjärta, nu kommer jag sova gott!





1 kommentar:

clarice sa...

om du nu ska publicera sånt här öppet måste du iaf skriva av orden rätt, annars tror folk att jag inte kan stava :P