torsdag 18 mars 2010

Tankar 12.56

Efter många om & men har jag kommit till insikt att jag inte är en buss människa! Jag har en hel del massa punkter om varför här får ni ta del utav några

1. Jag missar alltid alltid bussen med ngra enstaka sekunder ( det är inte bara för att jag kommer sent utan bussarna kan hör & häpna vara för tidiga!)

2 jag lyckas alltid hamna på en buss med fullproppade människor varav det leder till att jag lätt blir lite ledsen för att jag är trött & det är ljud överallt

3 jag hoppar många gånger på fel buss

Ja nu har ni läst tre bra skäl jag har flera på lager, men jag tror att jag helt enkelt blivit bortskämd med hämtningar & skjutsande hit & dit därav att jag inte har ett körkort heller!! Sen så gillar jag att gå & cykla ja jag är bara ingen bussmänniska hur man nu definerar en bussmännsika!

1 kommentar:

victoria sa...

fullproppade människor=riktigt fulla människor?

puss:)